ماگات بلافاصله سرمربی وولفسبورگ آلمان شد

ماگات بلافاصله سرمربی وولفسبورگ آلمان شد




 

 


ماگات بلافاصله سرمربی وولفسبورگ آلمان شد


تاریخ : شنبه ،
28 اسفند 1389

فليکس ماگات، مربي باتجربه دنياي فوتبال در صحبتهايي اعلام کرد که هيچ وقت انتظار نداشته که سران وولفسبورگ با او تماس بگيرند. ماگات در سال 2009 با وولفسبورگ به قهرماني بوندس ليگا رسيد.


ماگات تنها دو روز بعد از آنکه از سوی مسئولان باشگاه شالکه اخراج شد، هدایت وولفسبورگ را برعهده گرفت و در کنفرانسی خبری به عنوان مربی جدید این تیم شرکت کرد.

ماگات که شالکه را به فینال جام حذفی آلمان و مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا رسانده بود، اکنون برروی نیمکت مربیگری وولفسبورگ قرار دارد و در کنفرانسی خبری در این رابطه گفت:« هیچ وقت فکرش را هم نمی کردم که سران وولفسبورگ مجددا با من تماس بگیرند.البته من همیشه در اینجا حس می کنم که در خانه ام و موفق هستم. ولی حتی برای یک ثانیه هم فکرش را نمی کردم که سران وولفسبورگ به دنبال من باشند.»

مربی جدید وولفسبورگ ادامه داد:« اینجا در وولفسبورگ همه مرا می شناسند و به شیوه کاری ام عادت دارند. آنها به من این فرصت را دادند تا کاری که از انجام آن لذت می برم را انجام دهم. ساخت و بازسازی یک تیم به زمان زیادی نیاز دارد و نکته کلیدی این است ما رقابتهای این فصل را در چه جایگاهی به پایان ببریم ولی باید ببینیم که بعد از دو سال که قرارداد من به اتمام می رسد، تیم در چه جایگاهی خواهد بود.»

این روزها خوش بینی در اردوی وولفسبورگ موج می زند و خود ماگات در فکر تکرار موفقیتهای پیشین با این تیم است:« من نمی توانم در مورد قهرمانی در دو سال آینده صحبت کنم ولی تلاشمان را می کنیم که به حداکثر موفقیتها برسیم ولی نمی توانم قولی بدهم.در ابتدا باید با بازیکنان تیم آشنا شوم و شرایط آنها را ببینم.»

فرانسیسکو گارسیا سانس، رئیس باشگاه وولفسبورگ هم از اینکه ماگات به باشگاهش بازگشته بسیار خوشحال است:« اگر چند هفته پیش از من می پرسیدید که آیا می توانم بازگشت ماگات را تصور کنم، به شما می گفتم که در اشتباه هستید. ما روز سه شنبه با او تماس گرفتیم و بعد از آن کارها با سرعت تمام پیش رفت. ما با فلیکس در روزهای خیلی خوبی را داشتیم و الان رو به جلو نگاه می کنیم و نه گذشته.می خواهیم با ادامه حضور در رقابتهای بوندس لیگا، به موفقیت فکر کنیم.»

ماگات 57 ساله که سابقه هدایت تیمهای هامبورگ، اشتوتگارت و بایرن مونیخ را دارد در سال 2007 مربیگری وولفسبورگ را برعهده گرفت ودر فصل اول حضورش این تیم را به رده پنجم جدول رساند و بعد از آن هم تیم را قهرمان آلمان نمود.




کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل